31/05/09

Europe: 7 candidâts pai dirits linguistics

A son siet i candidâts dal Friûl – VJ in corse pes elezions europeanis che a àn dât la lôr adesion ai ponts programatics fats indenant dal Comitât 482. Chest il cuadri che al è vignût fûr dal incuintri di vuê di buinore a Udin. A aderî a son stâts i candidâts: Igor Kocijančič (Lista Comunista e Anticapitalista), che al à partecipât al incuintri ancje par cont dai coleghis di liste Maria Pia Covre e Sergio Minutillo; Boris Pahor (Slovenska Skupnost / Union Slovene che e cor cu la SVP sudtirolese), che al è stât rapresentât dal conseîr regjonâl Igor Gabrovec; Debora Serracchiani (PD) che, impegnade inaltrò, e à aderît cuntun document che o cjatais achì; Gian Luigi Gigli (UDC), ancje lui cuntune adesion scrite e motivade che o podês lei achì; e Valeria Grillo (L’Autonomia), che e à puartât la sô adesion di persone a pene finît l’incuintri.
Altris candidâts a àn declarât la lôr poie aes bataiis a pro des lenghis minorizadis, ma cence dâ ancjemò une adesion formâl. Si fevele di: Igor Komel (Sinistra e Libertà), Luigi Ferone (L’Autonomia – Pensionati), e Maddalena Spagnolo (LN). Nissune rispueste, invezit, di chei altris candidâts…
Se cualchidun al à di rapresentâ il Friûl – VJ in Europe, o sperìn che al sedi un tra i candidâts a pro de bataie pai dirits linguistics.
Altris detais su la iniziative sul sît dal comitât.

Nessun commento: