31/08/12

Riflessions sardis, ma no dome...

O vin za fevelât dai atacs puartâts dal guvier centrâl aes dôs lenghis minorizadis plui impuartantis dal stât talian, ven a dî sart e furlan. O vin za fevelât ancje dai atacs indreçâts, dispès cu la poie cuant che no cul sburt di une cierte stampe taliane, cuintri de autonomie e de specialitât di ciertis regjons tant che Sardegne e Friûl - Vignesie Julie. Lu vin fat di un pont di viste furlan. Al è però interessant fâlu ancje di un pont di viste sart. Par chest o segnalìn chest intervent publicât sul blog, simpri une vore interessant (ancje cuant che al pues sucedi di no jessi dacuardi cun lui) di Roberto Bolognesi.
E za che o vin citât chest blog, nus somee util segnalâ ancje une altre des riflessions che al propon. Si fevele di Salvatore Meloni. Cence jentrâ intal mert de sô vicende, il dât che al è just marcâ al è che ancjemò une volte si va di là de leç statâl 482/99 e fintremai dal codiç di procedure penâl, tratant il sart di dialet e dineant a Meloni di podê doprâ la sô lenghe. Ancje ta chest câs o invidìn a lei l'intervent di Bolognesi.
A son riflessions fatis di un sart, ma al bastarès cambiâ uns dôs peraulis e a podaressin jessi benon lis riflessions di un furlan.

Nessun commento: