20/06/08

Il president Napolitano e i dirits dal popul furlan

Il president de Republiche taliane Giorgio Napolitano (te foto) al è stât invidât a visitâ il Friûl par discuti dai dirits linguistics dal popul furlan e de autonomie de Regjon. Lu à declarât Arnalt Baracêt, in rapresentance dal Comitât pe autonomie e pal rilanç dal Friûl, che al à vût un incuintri a Rome cun funzionaris de segretarie dal president de Republiche taliane. Sperìn che cheste iniziative e judi il president de Republiche a vierzi i voi sul compuartament discriminatori che il Stât talian al à tai confronts des sôs minorancis linguistichis e su la vergogne de sostanziâl no aplicazion de leç 482 che lis tutele. Tal prin coment o cjatais altris informazions su la notizie.

1 commento:

Matieu ha detto...

OMA (17 giugno, ore 17.30) - Il presidente della Repubblica, Giorgio Napolitano, tornerà nella nostra regione per discutere delle questioni che, oggi a Roma, il Comitato per l’autonomia e il rilancio del Friuli ha sottoposto alla segreteria della presidenza della Repubblica. Lo ha anticipato ai microfoni di Radio Spazio 103 Arnaldo Baracetti, referente del Comitato.

Napolitano verrà sollecitato ad esprimersi sui diritti dei friulani riguardo l’autonomia e la lingua – ha spiegato Baracetti, che si è incontrato con la segreteria di Napolitano guidata dal funzionario Carlo Guelfi.

Restano ancora da definire la data e il luogo della visita, ma è probabile che avvenga dopo la decisione della Corte Costituzionale sul ricorso del governo italiano contro la legge regionale sul friulano.

La Vita Cattolica (17/6/2008)