07/06/08

La liniute che e je sparide

Al è di cualchi an incà che si tint a scrivi il non de nestre regjon cence de liniute che e divît Friûl e Vignesie Julie. Une tindince che aromai e somee vê cjapât dentri un pôc ducj. Ma chê liniute ise stade pardabon gjavade vie?
Tal 2001 e je stade gjavade vie dal art. 116 de Costituzion de Republiche taliane, ma e reste inmò intal art. 131 e intes disposizions transitoriis e finâls de Cjarte costituzionâl e ancje intal Statût di autonomie de nestre Regjon. Duncje, al somee che la version plui juste dal non de nestre Regjon e resti chê cu la liniute.
Cun dut achel, te edizion de Costituzion de Republiche taliane voltade par furlan
de Societât Filologjiche Furlane, la liniute e je sparide ancje ta che
i articui là che te version uficiâl e sarès ancjemò, come che nus ven contât ta chest articul di Roberta Michieli publicât sul sît Lenghe.net.
Po stâi che tancj a pensin che no sedi une robe di pierdi timp
daûr, ma la cuestion e je un tic plui serie. Nus ven ben spiegât tun libri jessût fûr che al è pôc e che al à non “Venezia Giulia – La regione inventata”. Il test, che al à dentri une vincjine di saçs di diviers autôrs, al è publicât de cjase editore Kappa Vu e al è curât propit di Roberta Michieli e di Giuliano Zelco.
La prossime presentazion di chest libri si le varà domenie ai 15 di Jugn a Aquilee, alì de sale dal Consei comunâl, a tacâ des 10 di matine. La iniziative, inmaneade de aministrazion comunâl aquileiese, e viodarà la partecipazion dai curadôrs e di un pôcs dai autôrs.

Nessun commento: