04/06/08

Udin: incuintri cul assessôr Kristian Franzil

Îr di sere si è davuelt un prin incuintri informâl cul assessôr comunâl di Udin cu la deleghe pes lenghis minoritariis, Kristian Franzil, su lis azions di politiche linguistiche che il Comun al podarès meti in vore tai 5 agns che a vegnin.
Tal detai si à fevelât dai progjets che il Comun al à metût in vore inta chescj agns, massime in gracie dai fonts de leç 482/99, ma soredut di ce che l’Ent al varès di fâ par che la politiche linguistiche e sedi eficace. La prime domande e je stade chê di ativâ un sportel linguistic, progjet che però nol podarà jessi prontât in curt, viodûts i timps tecnics pai finanziaments de 482. Par chest l’assessôr al à sigurât che, dentri de setemane, al domandarà che al sedi cjatât fûr un dipendent dal Ent che al seguissi i progjets almancul dal pont di viste aministratîf. Dongje di chest impegn, la prime azion in program e sarà chê di sigurâ continuitât al progjet dai notiziaris “Udin e conte” e “Udinfo”.
Si à fevelât daspò dal Regolament fat bon dal Consei comunâl zaromai tal 2001 e di cemût che al varès di jessi inzornât in dì di vuê. Regolament che al podarès jessi il pont di partence par meti in pîts il belanç linguistic, idee une vore preseabile e inovative, presentade dal sindic Furio Honsell vie pe campagne eletorâl, par valutâ l’impat des azions di politiche linguistiche.
In spiete dal prossim incuintri, che al sarà plui tecnic, o pandìn la nestre sodisfazion pal risultât di cheste prime riunion.

Nessun commento: