Tal mieç di dute chê int a jerin ancje un pôcs di membris dal Comitât 482 che a àn sfilât in forme anonime, cence bandieris e cence strissons, par pandi la lôr solidarietât a chei lavoradôrs che a lotin pal difindi il lôr puest di vore (e, magari cussì no, a ‘nd è pardabon tancj: de Safilo di Martignà e di Prissinins ae Leader Pumps di Trasaghis, juste par fâ doi nons), ma ancje par testemoneâ la voie di tornâ a puartâ la “cuestion furlane”, cun dutis lis sôs musis, al centri de atenzion.
Se cheste crisi e à mostrât in maniere clare i problemis de economie furlane, e je ancje vere che la situazion e je pe
nze ancje su altris fronts, cuntun Friûl simpri plui margjinalizât e viodût juste tant che teritori di servizi par infrastruturis che a coventin a altris; un Friûl che si volarès cence vôs e cence identitât. La manifestazion di vuê, almancul in part, e tacave a poni chest probleme.
Si trate, alore, di pensâ e di meti in vore un gnûf model di svilup pe nestre tiere. Nô o crodìn che si puedi e si vedi di cjapâ cheste strade e o crodìn ancje che cualsisei progjet che al vueli lâ ta cheste direzion al sarà çuet se nol promovarà e nol valorizarà la nestre identitât, a tacâ des nestris lenghis: furlan, sloven e todesc. Lenghis che a puedin ancje jessi une risultive di svilup. Se dome si volarà investî su di lôr cun
convinzion.
In place a jerin tantis bandieris dal Friûl: un segnâl che alc si à dismot. In place si sintive tancj di lôr a fevelâ par furlan, intant dai discors uficiâi no: un segnâl che alc al à ancjemò di dismovisi.
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