07/10/10

Alcìn il volum de radio!

Magari cussì no, daspò dal ultin intervent là che us vin contât ce che al è sucedût sul front politic in mert al azerament dai fonts pai programs radiotelevisîfs in lenghe furlane su lis emitentis locâls, al è pardabon pôc ce zontâ.
Se dal "alt" no rivin rispuestis al è duncje ancjemò plui impuartant che a rivin almancul dal "bas". Daûr di cheste logjiche une des realtâts plui colpidis di chest tai, ven a dî Radio Onde Furlane, e à inmaneât par sabide ai 9 di Otubar un apontament di finanziament popolâr che si davuelzarà a tacâ des 5 tal daspomisdì a Cjasielis di Mortean, alì di Festintenda. Si trate di une serade di fieste cuntun concierton di no pierdi cul miôr de musiche furlane: i 10 euros de jentrade a coventaran par judâ a tignî impiade la radio.
Alore anìn ancje nô, alcìn il volum de radio e fasìn sintî ancje intai "plans alts" de politiche la vôs libare dai furlans!

4 commenti:

michi ha detto...

Comitât pe autonomie e pal rilanç dal Friûl

COMUNICATO STAMPA

In una interrogazione al Presidente Tondo, relativa all’azzeramento dei fondi per le convenzioni con le emittenti radiofoniche e televisive private per la realizzazione di programmi in lingua friulana, presentata a metà settembre, il consigliere regionale della Slovenska skupnost, Igor Gabrovec, ha ribadito che: "l’importanza , - per una lingua come quella friulana, per troppo tempo esclusa dalle scuole e dalle pubbliche amministrazioni – della diffusione tramite i mass media è evidente a tutti ed è riconosciuta anche dalla LR 15/96". Come Comitato per l’autonomia e il rilancio del Friuli, non possiamo che concordare con quanto dichiarato dal consigliere Igor Gabrovec e fare nostra la sua interrogazione al Presidente Tondo. Particolarmente grave ci sembra il non aver previsto nel bilancio regionale 2010 fondi a favore delle due più importanti emittenti radiofoniche friulane: Radio Onde Furlane e Radio Spazio 103. Crediamo non sia necessario ricordare il grande numero di ore che queste due emittenti dedicano ogni giorno, per 360 giorni all’anno, alla lingua friulana e soprattutto l’alto livello qualitativo raggiunto da queste due radio.
Esprimiamo la nostra piena solidarietà a Radio Onde Furlane e Radio Spazio 103, confidando nel contempo che la Giunta Tondo ritorni sui suoi passi e riveda il grave azzeramento di questi fondamentali fondi indispensabili per due emittenti (Radio Onde Furlane e Radio Spazio 103) che da sempre sono protagoniste nel panorama dei programmi radiofonici in lingua friulana.
Udin, 6 di Otubar 2010

Comitât pe autonomie e pal rilanç dal Friûl

michi ha detto...

Bielonon il concert a Cjasielis di Mortean il 9 di Otubar e soredut tancj tancj zovins che no rivavin nancje a stâ ducj sot il tendon.

I zovins, futûr de lenghe furlane, a son ducj ca di ROF!

Radio Onde Furlane grazie di esisti! Ten dûr e no stâ molâ!

michi ha detto...

http://comitat-friul.blogspot.com/2010/11/radio-onde-furlane.html

michi ha detto...

Po ben, cumò la Zonte regjonâl e à gjavât vie dal Bilanç regjonâl 2011ancje i bêçs che e deve ae RAI di Triest pes trasmissions in lenghe furlane (in une setemane 30 minûts in dut!).

Va a viodi:
Il Gazzettino – ed. di Udin – sabide il 25 Novembar 2010 - Articul di redazion in pagjine I e III - OSCURATO IL FRIULANO IN RAI.