07/06/08

Il Sportel al torne a vierzi

La leç statâl 482/99 e previôt, tra lis altris robis, che lis aministrazions publichis dai teritoris là che si fevelin lis lenghis minoritariis tuteladis dal proviodiment a garantissin ai lôr citadins il dirit di doprâ, in forme orâl e scrite, la lôr lenghe proprie. Par vignî incuintri a chest dirit de int, la leç e previôt che i ents publics a metin sù dai sportei linguistics.
In Friûl – Vignesie Julie a son diviersis lis aministrazions che si son indotadis di un sportel linguistic, ancje se, magari cussì no, chest servizi nol è in vore pardut là che al varès di jessi. Cun di plui, par cui che al fâs il sportelist i problemis no mancjin. Il prin al è chel de precarietât. Propit chest probleme al à puartât diviers dai zovins che za si vevin cjapade sù une buine esperience a bandonâ chest lavôr par alc altri di plui sigûr.
Dut câs, a ‘nd è ancje tancj che cun snait a van indenant cun chest lavôr. Un pôcs di lôr, o forsit al sarès miôr di dî un pocjis di lôr, a àn tornât a inviâ une iniziative partide timp indaûr e po restade ferme par cualchi timp: il Sportel, ven a dî il blog dai operadôrs linguistics pe promozion de lenghe furlane.
La idee – a spieghin dal messaç di rilanç dal blog – e je chê di meti a disposizion di ducj i operadôrs linguistics i materiâi produsûts fin cumò dai sporteliscj.” Cui che al à voie di dâur une man al pues scriviur ae direzion: sporteliscj@gmail.com
Compliments ai Sporteliscj e augurons!

Nessun commento: