12/08/08

Ce diference!

Ce diference fra il compuartament dal Barça (viôt chest post) e chel dal Udin. I dirigjents de societât blancje e nere no dome no dimostrin un fregul de sensibilitât de scuadre catalane pe promozion de lenghe proprie de lôr tiere, ma a rivin par fin a meti su la gnove maie de scuadre il simbul de regjon FVJ invezit che il simbul nazionâl furlan (la acuile simbul de Patrie dal Friûl) ancje se la curve dal Udin e je plene di bandieris storichis dal Friûl (viôt foto chi sot). Par furtune che i tifôs a àn subit protestât par cheste incredibile sielte.
Lis justificazions de dirigjence po a son someadis une vore clopadicis, al limit dal ridicul. In sumis une altre ocasion pierdude dulà che si è viodude la scjarse autocussience di cui che al volarès jessi un pont di riferiment pe comunitât furlane.

1 commento:

Unknown ha detto...

O cjati che il scudet blu sù le mae a riis a fâs esteticamenti vecjo stîl. Su le question di ce che an mitût drenti al é simpri miôr che nuje. Jó par judâ chei come vualtris o 'n vevi fate une par rispuindi a chiste polemeiche achi http://furlanar.blogspot.com/2008/07/le-gnove-mate-la-nuova-maglietta.html#links
Ma cun plui di 80 furlans ch'a le an vidude, nissun al à dite bee.
Ancje chiste a é une mancjance di sensibilitât:-)